Sędzia:
-
Video:
W beniaminkowym stylu
Bez wątpienia zespołem prowadzącym grę w tym spotkaniu była Cybermachina. Wyraźna przewaga w posiadaniu piłki przekładała się także na okazje bramkowe, lecz raz brakowało skuteczności, a innym razem po prostu odrobiny szczęścia (jak choćby wtedy gdy piłka dwukrotnie po dobrych strzałach głową, obijała obwód bramki rywali). Ze strzelaniem bramek nie mieli za to problemów gracze w białych strojach, którzy w niewielkim odstępie czasu bardzo ograniczyli emocje w tym spotkaniu.
Wygrali doświadczeniem
Śmiało można powiedzieć, że Amber strzelał "bramki z niczego". "Czarni" wciąż grali bardzo odważnie i wciąż przeważali, lecz w tym samym czasie AG prowadził już 3:0. Niezwykła łatwość w strzelaniu podparta została mądrą grą w defensywie i umiejętnym rozgrywaniem piłki. Dzięki tak roztropnej reakcji na korzystny wynik, odrabianie strat okazało się niezwykle trudne dla graczy z CGP.
Bez większych problemów
Gol do szatni dla Cybermachiny dawał jeszcze nadzieje, że uda się zniwelować dwubramkowe prowadzenie rywali, lecz jak się okazało - druga połowa w ich wykonaniu stała pod znakiem fatalnych błędów w defensywie. "Biali" wykazywali się boiskowym doświadczeniem, lecz także sprytem, co pozwoliło im bez poważniejszych problemów zainkasować pierwsze w tym sezonie punkty. W następnym tygodniu Amber zagra ważny mecz z Oświecenia, natomiast Cybermachinę na dobre zaprawi w ekstraklasowym boju drużyna "34-ki".
VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=wCefRAGTRdU
Cybermachina G. Pub
Imię i nazwisko | Ilość | Wydarzenie | Czas |
---|---|---|---|
5 | - | ||
- | - | ||
- | - | ||
- | 25' | ||
- | 25' | ||
- | 43' | ||
- | 43' |
Amber
Imię i nazwisko | Ilość | Wydarzenie | Czas |
---|---|---|---|
- | - | ||
2 | - | ||
- | 4' | ||
- | 4' | ||
- | 15' | ||
- | 19' | ||
- | 19' | ||
- | 34' | ||
- | 34' | ||
- | 38' | ||
- | 38' |
Bramki
Asysty
MVP
Żółte
Czerwone
Puszczone